+ i t o t l e w +

Thursday, April 22, 2010

meh ler kiter layan mende baru..PLURK!!!

sejak akhir2 nie kepala aku melayan mende ini..
"PLURK"
nama diberi
cam comeiiii sgat3..
cara mngguna nyer adalah kumpul 'karma'
da mcam hukum karma aku ase..
hahahha...
tah paper jerp kn..
tp sejak akhir layan mende nie masyuk gak laa...
nk tgok page aku??
nk3???
tadaaa!!!!




nie bhagian bwah die..
meh kte scroll ke atas cket...
tektektektek...
tadaaa!!!!




ader cantik x??
cantik kn3...
wawawawa...
budus lak kpala aku nie...
tgok 2..ciap ader wave ag taw..
korg ader??
ngeh3...

kat wave 2 tmpat shtout kuo..
mmg ader wave...
ciap gerak3 ikot time..
ssh lah nk explain..
korg bkak sndri lah ek kwan3...


betapa berusaha kerasnyer aku nk mnaikkan karma...
tiap3 ari aku on taw...
nk lwan dak3 len laa kunun..
padahal dorg bkn men tinggi lai karma...
aku??
stakat ckup mkn jerp...
24.59
aiyooo...
lembab giler die nk nek...
xper3..
aku tabah mnghadapi sgale rintangan...
dpat laa kwan3 kat cnie...
senget benget jap kpala aku layan dorg...
hahaha...
besh3..
mcam2 ado!!!

eh..
kat korg...korg..n korg...
meh ler join...
xyah laa nk malu3..
haish..
yg penting add laa aku...
agagagaga...




haaa...
add ek...
add dak yg mke nieh haaa...




hehehe..
sempat ag promote diri...
kui3...


..nama saya..
~ n u r u l f a r i h a ~


(╯3╰)

2 comments:

  1. add shaye jugakk

    www.plurk.com/shaminaizuddin/invite
    hahha

    ReplyDelete
  2. hahahaha..
    nk jgak tuh..kui3...xpe3..
    korg add lah dak nie jgk..hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...