+ i t o t l e w +

Friday, July 23, 2010

Speechless!!!





Assalamualaikum wbt....
alhamdulillah aku d beri peluang utk trus bernafas n hdup slama mana umur ak 21 thun nie..
aiyok...kantoi da tua...
huhuhu...
pelbagai pahit manis dah aku lalui...
dr baby yg xley jalan..
sampai lah msuk drjah 1...
sekolah menengah, metrik n UTM...
macam2 asam garam hdup telah aku lalui
sma ada aku trima sgalanyer dgan redha n tabah
atau hanya brptus asa n trsungkur d c2...

lam ms yg sama jgk..
aku berjumpa dgan pelbagai jns rupa ,perangai,kbolehan,kebaikan n kburukan org...
trmasuklah jgk aku 'berjumpa' dgan dr aku sndri...
setiap saat..
setiap detik aku mnghembuskan nafas
aku sbnarny sdang mngenali dr ku
jgn trkejot kalo ader d antara kter yg x mngenali dr sndri...
aku mahukan yg perfect3 ajer
pdahal dr x seperfect mana pon kn
ngengade jerp lebey
sikit demi sikit aku blajar utk mnerima dr sndri n org lain..
n semua itu xkn pernah terhenti sehinggalah aku mnghembuskn nfas ku yg trakhr


family n friends...
they are evrythng in my life...
penyeri hidup d kala ssh n snag..
jatuh dan bagunkan kerana mereka
dan setiap kali habis solat aku memanjatkan doa kepada-Nya
agar mereka sntiasa bersama2 ku
d hari aku ketawa dan menangis...


ps : 2 all my friends, sowi kalo yaa ader terkasar bhasa,terngumpat,terpukul,tertampar n wat so eva...sowi3....0-0 ek...
love u all!!!! <3


[ mood nk sambut bulan mulia bulan ramadhan yg akn mngunjung tiba..tetibe ase nk nk jdik baik giler lepas semuanyer terungkai where it makes me SPEECHLESS...ok...yaa jaat nk transform jdik lebey bek dr sbelum2 nie....semangat!!! hahaha...meet my new me...NURUL FARIHA ank incik mokhter n puan sobariah ]











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...