+ i t o t l e w +

Tuesday, December 7, 2010

blog sayer, sayer punyer hal.. fullstop!





makluman...
ini adalah blog sayer..
biler dah namanyer blog sayer..
sayer ase laa kn3..
sayer leh wat aper2 ajer ngan blog nih..
slagi x mngeluarkan kata2

berunsur lucah 18sx

kesat mngesat

ugut mngugut

jatuh mendropkn

n

sewaktu dengannyer..
yeeee
skali lagi sayer mnegaskan d sni..
ini blog SAYER!!
sekian time kaseh..
bagos anak2 kerana da faham...
tepuk tangan untuk dr sendri..
yeayyy!!


okep..
fariha da start ngok ngek
sbnarnyer ini adlah peringatan untuk dr sndri..
sbb aper?
sbb tiap kali nk update blog msti pikir..
owhhh..
no no no..
ini xleyh letak lam blog..
owhhh....
no no no no...
ini pon ase mcm xley nk letak lam blog..
last3..
i said no no no 2 my own blog..
cessss...
blog terbengkalai g2 jerp..
so after diz
no more no no no okep...
nk letak aper?
letak jerp laa...
asalkn xde unsur yg dah d nyatakn d atas...
wihuuuu...
im freeee!!!!
upsss...


bersempena ngan Awal Muharam
hari nie..
aku da simpan niat btol3..
bek punyer..
berubah ke arah yg lebih bek..
InsyaAllah..
kali nie aku btol3 akan laksanakn
niat yg aku ase da terbengkalai lame lam ati..
nk bwat..
tp rase dr sgat2lah x berupaya nk bwat..
actually it is not dat hard
tp dr sndri wat mende 2 jadik ssh..
kali nie..
ngan ucapan bismillahirrahmanirrahim..
aku laksanakn nyer..
aper?
yg 2 aku jerp lah yg taw..
hopefully..
kputusan yg aku buat nie btol..
Amin..

yeahhh!!!
start new life FARIHA!!
to be a good person
not just for ur own country
for ur own religious
but also
for ur parents..


tanamkn tekad lam dr..
x akan ulangi kesilapan lalu lg..
owh3..
fariha kuat!!
haiyakk!!!!
hehehe..





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...