+ i t o t l e w +

Saturday, January 22, 2011

Dreaming In Da Sunny Day...lol !!



K.E.I.N.G.I.N.A.N

lalalala
aku suka dreaming3 in da sunny day..
hihi...
dats y kuar nyer tajuk entry kali ini..
sesungguhnyer...
aku da kenal diri aku yg sbenarnyer..
aku ada 1 habit yg sgt2lah teruk n kritikal skunk..
aperkah?
teruja x nk taw?
bajet glamor again..
derrr...
tolonglah segan ngan diri sndri fariha..
haishh...
okep..
habit yg x patot gegurl ader
n seyesly akan memeningkan
emak3..
ayah3..
n yg paling pening
boypren3..

aperkah ia nya?
habit shopping3 sakan..


n now me..
officially became a

S.H.O.P.A.H.O.L.I.C

n org2 yg mcam aku nieh kompem suka giler tgok citer nie..
feelinggg jerp..




tangan asek gatai3 jerp nk beli 2
beli nieh
x kesah xde duit
opkos!!
yg 2 mmg xley blah..
waaaa...
sgat2 kritikal..
seyesly..
patot ke ak amek pkar psikologi?
teetttt..
hahahaha..
perlu ker semua2???
hahaha...
kalo p kunun3 laa nk cuci mata jerp..
aicece..
bunyi cam naif n innocent giler dah nieh..
nahhh...
amek ko..
biler da smpai shppng complex..
nak 2..nk nie,.
kalo da berkenan kompem beli nieh..
awat?
t kalo x beli smpai termimpi3..
pas2 sggup p balik sana, beli!!
hahahaha..
biler da dpat aper yg nk, mke bahagia giler..





ari 2 tinjau3 blog da besh nieh..


blog nie mmg besh..
ssh laa nk describe..
korg tinjau, silau3 sendri ek..
1 entry die sal 1 store on9 nieh..
perghhh..
x memasal da berkenan kat one of their collection..



fashion2 die lam 2 mmg thumbs up!!
seyesly..
original design drpd dorg sndri..
xde kat mana tmpat..













SANGAT LOIKE BAJU3 NIEH!!

okep!!
tah paper jerp..
hihihi..
dats y aku ckap..
aku sgt suka berangan3 nieh...
mende alah nie bukan lam Malaysia pon..
so..
sila bermimpi jerp laa yerp..
x mampu!!

korg pasan x?
semua bju2 atas nieh kaler aper?
kaler tanah..
peveret kaler, nk wtcmner
hahaha..
bak kata kwan aku

syaz : yaa..ko nie suka kaler buruk2 kan...

yup!!
aku pon pasan..
baju ak mne ader wrna warni pon..
kaler tanah jgak yg aku minat..
loike it!!


itulah die..
citer sal shopaholic yg x cam shopaholic pon..
bluekk!!




T.A.M.M.A.T





b i s i k b u l a n p a d a b i n t a n g | d a b u l a n




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...