+ i t o t l e w +

Thursday, July 21, 2011

rindu ini terbit dr hati, bukan dr timur....





asaalamualaikum....
since aku balik dari UTM nan permai..
hinggalah skrg..x silap aku laa kan dah 59 ari ak duk umah...
n juga bergelar penganggur tegar...
kalo org tanyer aku,

"watper yaa kat umah? dpat keje da? bla bla bla,.... ader org msuk minang x? errrr...."

yg aku leh jwab...

"haah..da keje da...keje tanam anggur blakang umah..xde hasil sgt laa..yerlaakan...anggur mne ader tanam kat MALAYSIA nie..kot kalo cayer mmg lampi laa ko!"

ari nie 59 ari...
ari nie jgak aku abes ganti pose..
honyeayyy!! raya doh!
blah lah ko...
da dkat nk rmadhan nie laa ko bru nk ganti an..an an..
yeyyekkk tol ngan diri sndri...


biler da duk umah nie xde keje...
oh la la la...
ak terkenangkan knangan2 mnusuk kalbu ala2 kabus d subuh ari g2..
knangan yg kadang2 mnenangkn ati..
x lupa jg yg mnyakitkan hati...
yg pasti!
most of it adelah knangan manis yg saban umur ak ini lalui...
knangan yg mmbuatkn aku snyum sendrian...
yg mmbuatkn ak mnagis sob3~
yg mmbuatkn ak mnggelengkn kpala
hihihi...

alaa..
aku rindu kawan2 aku laa kat UTM...
nk watcmner kan...
da 3 thun kot ak habiskn sisa hidup ak kat sana...
part of my life mmg da ader kat UTM..
n skunk pngajian ak kat sane da pon berakhir..
niat d hati nk smbung master..
ermm...
cmner nk ckap ek..
ati aku berat lak nk p sana...
memikirkn ape yg akn mnanti ak kat sana mmbuatkn perut ak jadik sakit
buatkn ak pening
dan
aku jadi takut tanpa sebab...
nahhhh....
lom tentu ponn dpat master 2 kan...
b4 abes sem ari 2 mmg laa dpat offer master..
tp skunk lom tentu dpat kan...
semua nie wat ak kecut prut laaa..
aiyaiii...


actlly da dekat sminggu ak srabut perot ngan persoaln nie..
n xtaw laa nk wat per...
naseb laa ko imcik blog...
smemangnya ko teman mluahkan pasaan
yg sgt ideal bg aku...
sbb nyer ko x berckap...
ko xyah bg pndngan atau nk keji2 atau nk nganjing2
n kalo ko senyap pon, ak x sakit hati...
kalo ckp ngan org n die senyap bkn ke sakit hati?
atau beri pndngan yg nmpk sgt dr nada sore
yg die x eklas...
kan3..
wahhhh!!! syian laaa aku...
sejak2 duk kat umah nie, ak hanya brkwan ngan brg elektronik..
sket jerp ag nk bercinta...
nauzubillah...
iman ak masih kuat...
kang ader yg mlam2 cium laptop...
kakakaka....






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...