+ i t o t l e w +

Monday, November 7, 2011

alololo....berhabuk nyer emcik blog..meh cni nk bersih cketttt....~




Assalamulaikum
dan salam eidul adha...
wah wah wah...
da macam  baca berita tv9 aku wase..
knaper mesti tv9??
errr???
ho ho ho
[gelak jaat]


knaper nie?
knaper nie?
aku bru tggal dunia bloging nie lebey kurang
3 bulan 3 hari...
tapi..
tapi...
tapi......
knaper jadik gni ngan dashbord aku nieh?
okeyhh!
nmpk sgt ketinggalan zaman..
giler kuno ak wase skunk nie...
owh...
i dun like perubahan...
walaweyhh..
aku taw ak otak x berkembang
sbb sukakn yg sedia ader...
eventough yg skunk much better than before
tapiii...
aku xley trime perubahan ini
arghhhh


pehhhh
melampau2 lak kaw!
2kar cket jerp ponnn
x kuasa aku nk layan kerenah diri sendri...
btw...
hai semuaa!!
welcome back to me in blogging world
world full of me, me, me n me...
tenkiu...



since dat day...
dat time...
dat moment...
aku tinggalkan dunia blogging nie
and opkos no one even care
saper nak care??
saper?
xde...
cehhh!!
ak x paham tol lah...
biler nmpk page new post..
ak mesti emo...
giler giler giler n giler....
jap!
aper aku tulis nie?
ohoh...

okeyh...
sesi pengenalan after senyap for 3 months n 3 days...
sekian.....!





its me...
not change even a bit...
juz matured day by day..
atau ngan kata yg lg senang faham...


T . U . A

[tp hati tetap muda..gitewwww..~]






3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...