+ i t o t l e w +

Monday, August 24, 2009

1,2,3, GO!!!!!!


ari nie aku bgun awal utk sahur..
ermmm bagos2..aku x prnah bgun sahur sejak aku duk cni..
n hari nie aku ase beshhh sgat...
knape ek??
aku ase tenang sgt..
ok,aku da start layan pasaan sndri..
1,2,3 go!!
hahaahaah
mengong tol..
t pkul 9.ooam aku kne prsent institusi2 islam
tajuk nyer institusi kekeluargaan islam
ish3..bab2 kahwin plak 2..
biler aku nk kawin nie..
gatai tol ank incik mokhter ini yerp..
ermmm...
ma..ya windu ma..
terlalu banyak msalah yg trpksa anakmu hadapi d cni..
and sometimes ase mcam gve up gler pn ader..
tapi alhamdulillah sgalanyer d hadapi ngan sebaik mgkin..
ya x sbar nk blik umah jmper ma,abah,along,irfan.muin.aiman..
release cket tension..
waawawawaw...
nk nages..
ish..
emo lah fariha nie..
ok,nk ciap2 p kelas da...

bisik bulan pada bintang...jge dr baik2...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...