+ i t o t l e w +

Wednesday, September 16, 2009

ati bagai dihiris pisau rembo!!!

assalamualaikum wbt
kte mulakan hari ini dengan senyuman yg paaaaling lebar d alam smesta utk smua yg mnatap,melihat,terlihat dan merenung mke kte..
slamat pagii UTM...
adoyaii ari nie bgon lambt
xdop snyum smanis madu yg bleh aku bg kat sesaper pown
knaper??
nk cari gado??
boley ajer..aku ske cr pasal ngan sesaper pown
smpaikn aku sndri xleh nk handle ngan msalah yg aku sndri cari n cipta...
lastly aku lpaskn ngan senyap n brdiam dr yg btol2 bleh mnyakitkn hati c empunyer dr..
ok laa 2 drpda mulut aku yg comel lg cun mcm angelina jolie nie brbicara..
wawawawawa...
MEREPEXXX!!!!!!
ok2...tahniah buat nrul fariha kerana tanggal 16hb pada pkul 6 ptg aku akn mninggalkn UTM yg ucuk nan permai ini...
naik aper??
bus UTM...noktah.
balik kampong..
wowowo balik kampong..
ati riang!!!!!!!
ana asyik nyanyi lagu nie..
tp aku blik dlu ek ana..
hehehe jgn jeles...
buat kawan2,musuh2,kwan stilam sbantal
SAMAT EIDUL FITRI maap zahir...
batin xde kn mngena stakat ini..
huhuhuhu..
ok,kte masuk ke alam realiti skunk k...
luahan ati sorg dak math yg mcm aper jerk nie...
NURUL FARIHA BINTI MOKTER
nama diberi..
sejak akhir2 nie mcm2 pristiwa duka yg blaku..
setiap hubungan yg terjalin..
ader ajer masalah yg tmbul..
hubungan kwan,sahabat,friend,teman..
...soulmate...
knaper msti ader msalah lam idop kte??
supaya kte lebih tabah mghadapi ari2 yg mndatang
supaya kte tahu yg smua benda mybe dtg dgan snang tetapi ssh utk d lpaskan
spaya kte sntiasa berjaga2 dgan setiap langkah yg kte ambik
and
supaya kte menjadi lebih matang
yup
itu yg pnting..
matang dr segi pemikiran n tindak tanduk kte..
kepada yg berkenaan
maaf d pinta dr hujung rambut krinting shingga k hujung kuku kaki busuk ini..
0-0 ek...
slah silap hrap d maaf kn
n hrap sgala2nyer antara kte sntiasa brkekalan
kerana ia nyer amat brharga bg dr ini
dr d sne xtaw laah kn
hati masing2
ok
da nk chow
kelas complex varibles menunggu
papaiii3
assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...