+ i t o t l e w +

Wednesday, June 24, 2009

ari yg "BESH" tnpa kamoo~~

ari nie ari yg smemangnyer 'mendung' dr pg lg
ciap guruh ngan kilat
sabung menyabung
perghhh xley blah ayat aku
smalam xley idow
ngan mata bengkak aku p blajo mtor amek lsen L
dah mcm hape jerp mke
udoh bebenor
aih...x lulus nk wat mnantu
dah laa sorg2..sedey2..
asyik sorg2 jerp..
seb bek aku dpat kwan br yg agak giler2 n besh jg
leh wat ckp laaa org kate kn
ahah..pompuan k..jgn slah fham d c2..
SEJUKKKKKK
ari nie aku duk lam blik ceramah yg famous ngan name de blik sejuk
sbb nyer ader aircond..hahahaha
aper lah pncramah 2..ske benor wat jokes
nantok xyah ckp laa..mata mmg da trtutup da lam kelas 2
seb bek 1jam 30 min jerp
kalo x mmg da bsah laa meja 2 penuh ngan peta akuu
PANASSSSS
bw motor tgah2 pnas terik
x psal2 mke aku yg dah brtompok2 nie makin brtompk aku tgok
lg 1 sbb x pass nk wat jd calon mnantu
huhhuhuh malang tol nasib
aper yg lg malang ari nie aku bw mtor sparuh sedar
mata kabur yg amat
effect dr mata yg bengkak krg ckup ido n tuuutttttt
wawawawawa
asyk jatuh jerp dr titi
pning pnyer psal nk imbang bdan pown xleyh
dah laaa helmet de bucukkkkk
mcam2 bau ader
packge
masam,tengik,lembab2 bsah g2
cewahhh
seb bek x hancing jerp
mmg x lulus btol
nk kaler aper??
merah?? putih?? 2 jerp laa ader..
hahahahaha
helmet APOLLO..
yer k eja??bantai ajer...

haaa nie laa mtor ksyangan ku...
mmmuahhhxxxx
buah ati pengaran jntung aku
hehehehe





'kamoo' plak??
huhuhuhu
xmao ckp
shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ati ( sakit + pedih + bernanah + berkuping) = ????
pikir laa sndrii k
love you sooo much
ayg mnta maf slah silap ek b
miz u soo much!!!


like dis pic so much
nmpk len
miz diz boy so much
p/s : ayt kat pic xdop kn mngena k


p/s : maaf d pinta dr ujung rmbut smpi ujung
kaki bwat 'kamoo' nun jauh d sne



PEACE!!!!!!!









1 comment:

  1. cantik moto 2,,,
    ego jgn tuan nye yg ego,,,

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...