+ i t o t l e w +

Saturday, June 27, 2009

cket jerp ag utk arii i2

alaaaa..kmalasan mnjelma lg..aper kmlasan yg d mksudkn??kmalasan utk bgon pg mndi sjuk2 ciap2 nk p kelas yg start kol 8am evryday..adoyaiii...tpksa laa mgadap smua 2 utk 4 bulan yg strosnyer..knapa??? aku akn kmbali k skolah bak kata tokki aku...UTM da memanggik2 nama aku... fariha.. fariha.. farihaa!!!!! wawawawa.... uish.. pe nk jd ngan ank abah ngan ma nie hah??bangon3...impian msti d kejar...tp....malas....alaaaa..ble aku nk kawin nie..t smua laki aku yg tanggung..aku duk umah goyang kaki udah...bibik ader wat keje..hahahaha..angan2 bsar nmpk cik nurul fariha bt mokhter oit...x maluuu....huhuhu....aku nk keje laaa...ermm..t mata aku asyk ader tanda $$$$$ jerp...mengira jerp keje..nombor3...mmg laaa..da nama cos sains math...mengong ler fariha nie...




penat nyer blakang...duk ngadap laptop jerp...br jerp tukar template..yg mnyedihkn abes smua hilang yg aku da edit...brasap kejap pale...tp akhrnyer aku leh ltak gak lgu lam blog aku nie..enjoy yeah...song populared by yuna - rocket..khas utk b...hehehe...ok lah..nk p bradu..nantok...huarghhhhh...mimpi indah fariha........papaiii~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...