+ i t o t l e w +

Sunday, June 28, 2009

lenka - the show

fuhh...dpat gak aku cr lgu nie..asyk dgr dr blog org tp x taw tjuk pe...pnat aku try satu2..hahha..keje giler...tp mmbuahkn hasil anggur...yeahh!!! besh siot lgu nie..ntah naper..cam knak2 riang lak lgu nie..hahahaha...abes laa aku kn katok ngan empunyer lgu nie kalo de bce post aku nie..tp de x pndai BM...slamatttt....wekkk!!!

utk smua dak yg skodeng blog aku nie,jom ler nyanyi n goyang kpala same2..aku da ciap sediakn lirik lg...kalo lirik 2 cam cpat sgt prjlanan de,juz plce ur mouse kat arrow k...haaa...enjoy da song..aku ase lgu nie da lme kot,tp aku yg jakun xtaw pape....sejak x dgr radio nie aku da ktinggaln zaman lagu yg besh...sbgai altrntif br, aku tgok lman web hot fm ngan fly fm jerp laa...

countdwn blik UTM yg ucuk...lg 5 ari aku akn duk sne...aih..lmah smangat aku mngenangkn smua itu...t asyk bz ngan essgmnt yg x wape byak tp kelas yg padat....sem dpan aku kn wat bek2 ngan lectrr nie..tihihihi...tp aku nie x pndai wat2 bek,wat jaat bley..da mcm mmbodek plak ek kalo bek ngan lctrr...aku dh lah lmah bab2 bodek mmbodek nie..PA pn aku x pnah p jmper..hahahaha...dosa punyer student...ngan PA pn xnk wat bek2...hancus aku kat UTM t...huarghhhh....

ari nie aku nk wat spagettii..korg mleleh air liur jerp laa ek..hehehe...da ;me aku ngidam..akhr2 bln gni br leh wat coz ma n abh da dpat gaji..leh pow..hehehe..byak ag brg kne bli utk msuk UTM nie..bli tros stok utk 4 bkn..bis citer..xyah kuo p bli..hahaha..bijak3...

k lah..da abes mse utk mrapu..nk p kmas2 umah..vakium umah,kmas dpur,sidai bju n kmas umah ini...saat2 akhr aku brbakti utk ma n abh lam umah nie...t aku brbkti kat UTM plak ngan dpat pointr yg lg bagos dr sem ie yg agk hancus...ok..papaii blog ku...mmuah3...mmmmuahhhhhhxxxxx!!!!! xoxo~~







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...