+ i t o t l e w +

Tuesday, March 9, 2010

kesannyer smpi k hari nie....


ari nie...
bagon subuh,qila kejotkn...
solat ngan mata bengkak...
Ya ALLAH ya tuhanku...
kuatkn lah aku lam mengharungi hidup yg singkat d ats muka bumi mu ini...
jgan smpi aku tersungkur...
bimbinglah aku....
aku umatmu yg lemah...

kpala ase berat sgt2...
ido balik n bangon smula kul 10 lebih mgharapkn
aper yg terjadi smlam hanyalah mimpi semata2...
tapiiii.....
semua nyer adalh realiti...
lam idop aku,aku x pernah wat taik pon ngan org..
tp knape msti ader org wat g2 kat aku?
maruah adelah sgala2nyer bg kiter...
tnpa maruah,saper kita kat dunia nie lam mghadapi org yg pelbagai...
lam skelip mata aku ase maruah aku d sentap...

knape mesti jatuhkn maruah aku smpi camtu?
i thnk no need smpi nk wat cmtu...

citer kat my rumate smbil nages..
tnjuk sgale2nyer kat rumate...
i cant hold it anymore ....
ase nk marah..
tp pd sape?
ase nk mmberontak..
tp pada sape?
jlan penyelesaian, SENYAP....
betapa lemahnyer aku yg bernama pompuan....

maruah d baling2..
d lempar2...
d sepak2...
thanks a lot....
pkirlah,btol k aper yg kamoo buat 2?
perlu k smpi begitu skali?
n..is it my fault?
aper yg yaa da wat..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...