+ i t o t l e w +

Monday, March 15, 2010

x perfect..itulah manusia...




ok fine..
skunk ase mcm nk tampar dr sndri..
x pcaya ngan aper yg aku nmpk..
br jerp sat td nmpk pic yg mmbuatkn ati aku ase cam nk nages balik..
tp 4 wat?
bagos sgt kn..


mmg btol,kite hidop kat dunia nie bkn sorg2..
ader mcm3 jnis org..
org yg kte leh gelak tawa same2..
org yg kte leh kongsi masalah..
org yg kite leh tepuk tampar..

and da worse part is..
org yg smemangnyer kte da anggap die kwan kite leh ckp n buat kte mcm x prnah jd kwan n knal kte..


sedey ek...
aku x pernah buang kwan n bwat kwan mcm 2..
ma slalu ckp,kalo kte xnk org wat kite mcm 2,kiter jgnlah bwat..
insyaAllah..org xkn wat kte g2..
hukum karma katanyer..
tp seyesly...
aku x pernah wat taik ngan kwan2...
even die kwan rapat atau x..
tp knape aku kne mcm nie..
ok fine..
fariha..
kamoo kne redha ngan ujian nie semua...
tabah n cekal..
tp...
aku pompuan, lemah 2 still ader...

T.T


aku x sangka dorg leh wat smpi cmni skali..
time kaseh...
time kaseh sbb bke mata yaa...
time kaseh untuk sgala2nyer..
yaa mnta maaf..
pape pn,yaa xkn pnah ckp dr yaa btol..
sbb kte manusia x prnah lari dr melakukn ksilapan..
kerana kite....
X PERFECT~




p/s : sedey n sedey mnyelubungi hari3 kegelapan...
br jerp ase leh senyum, masam dtg lagi..
tiada lg snyuman smanis madu...
Ya Allah ya tuhanku..
tabahknlah hatiku..
hamba mu yg lemah ini...
maa...ya balik ganu ek hujung mngu nie....
ma tgu yaa ek... :(









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...