+ i t o t l e w +

Friday, March 19, 2010

org kata itu..aku kata ini..kerana itu hak aku....x puas ati? ader aku kesah???!!













venue : ngadap laptop lam blik ucuxs
time : 14.06pm
songs of my heart : waktu indah dahulu
p/s : ari ngah ujan..besh~~
tgu ujan stop..nk p bank ngan mal..



assalamualaikum pembuka bicara kiter ari nie
ok uollz..
kalo dak laki leh ckp gini

"gurlz..plzz lah hargai lelaki yg sayangi korg"

ok..actlly pompuan pn leh ckp g2 jg kn3

"guys..plzz lah hargai pompuan yg sayangi korg"

biase lah 2 kn..
same2 nk menang..
same2 nk lawan...
same2 xmao ngalah..

so da conclusion is..
"uollz...plz lah hargai org yg kamoo syg n org yg sayangi kamoo"

x kesahlah kawan2 k..
family ke..
kapel2lan kte ke..

tp kan korg..ble kte brckap sal hal nie mmg ssh..
alaa..kalo bkn sbb ego msing3, semua yg bruk xkn jd kot..
KOT lah kn..
aku pn bkn tawu sgt...
tepuk dada tanyer hati..hanya hati yg merasa.
mulut yg berbicara n mata yg melihat..
meaning diri kte lah..
tp knape dr sndri xley nk bg jwapan yg btol..??
kerana kte sndri hipokrit ngan dr kite..
kite patot malu ngan dr sndri..wuuu~~~
tol lah kn..x btol ke aper yg aku ckp?
dah lah tipoo org len..
xkn ngan dr sndri pn nk tipoo..
x ke pelik bin ajaib namanyer 2?
seyes aku x faham..
korg menganiayai dr korg sndri...
berdosa ngan dr sndri..
x pasal2 wat dosa kering..
aishhh...


ok fine,aku da start da ckp2 soal hati n pasaan..
eyh..boring laa topik nie..
tolonglah..
dah2 lah 2..pasni nk 2kar lah name blog nie..
jadik
bisik aku pada kamoo~~
wawawawa
lebey kurang jerp..
blah laa ko yaa...
geli perot aku dgr ko celoteh x tntu psal gni...
dah,jgn kwan ngan die nie..
die jaat..
die bad gurl yg amat..
very2 bad gurl..
korg akan nyesal kalo knal ngan die..
aku ase skunk nie semua org da takot nk kwan ngan aku..
nk chat ngan aku kat fb pn smua da kecut perot..
hahaha..betapa aku nie d takuti smpi camtu skali ek...
2 laa ko...ske sgt kn jajan mami monster 2..
hah,kn da jdik monster...
monster cute..
semua org takot..
hahaha..nk jg kn3..
kui3..
bia lah,aku pasan sorg2..
x kaco org pn..
fuhh...
pape lah korg...
dah lah..tetibe ase cam mlas dah nk ckp paper..
papaii3...








bintang-bintang berkedipan...
hanya satu mengusik pandangan...
hanya satu antara seribu...
itu aku...

hehehe... :)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...