+ i t o t l e w +

Friday, March 26, 2010

NERDY in da house of SILENT mode!!!~~~





ngeh...ngeh...ngeh...
ari nie d mulakan ngan kepala yg ting tong..
mne x nyer,
bangon solat subuh tido balik
(mcam lah x prnah wat sbelom nie..hahaha)
wawawa
so,mngu ini kami ader tema atau lam bi, theme yg trsndri..
tema mnggu nie ialah

~SILENT~

untuk pngetahuan kawan2 n rakan2 sekalian,ini adalah pic yaa ok..
da len pabila d edit kn3..
ala2 komik g2..
i loike..i loike...
yg paling mahal adelah spek old skul itu..
terbek yaa bwk dr barat...
ngeh3...
tetibe jerp trjadi lak pic nie time edit3 smalm kn..
cni ader lg pic yg udoh kne ngan tema mngu ini..
jeng..jeng...jenggg.....











ini lah die...
nerdy in da house...
ader ke prkataan nerdy?
hentam jerp lah..hehehe...



shhhhHHHhhHHhhhHHhh~~

ader ke dak nerd wat pose cam aku nie?
aku x ase lak ader kn..
cam gedix yg amat..
tp aper aku kesah..

feeling dak nerd besh jg..
sikit3 btolkn spek..
sikit3 tonyoh2 spek..
dan2 lah t org ckp aku da x btol..
kpale ting tong..
syiann..


last but not least amek lah pic srabai aku


1 . kunun malu3..shy3 cat g2..
2. ala2 mnggoda,tergoda n d goda..wihuuu~
3. silent mode plizzz!!!
4. gg arnab terbaek untuk korg..ngee~

opss..x last ag lah..yg nie las last...
pic ori..hahaha!!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...