+ i t o t l e w +

Tuesday, March 9, 2010

yaa x tahan da gini...~~ cukuplah 2.. :(



kadang2..aku ase lemah sgat2 lam mgharungi hidup nie...
mcam2 msalah yg silih brganti timbul tnpa ku ingin n sangka semua 2 boleh terjadi..
perkara kecik pn boleh jd besar sgt3 smpaikn i cant hold it anymore n lastly im give up..
im keep on crying until aku ase aku da ckup kuat utk harungi nyer balik...
kadang2 ase mcam nk give up ngan segala2nyer....
nk lepaskn segala2nyer supaya semuanyer kembali neutral...
suci...putih mcam yg sediakala dulu...
even tnpa sesiape d cc..aku still boleh bagon n hadapi dunia nie ngan aman n tenteram...
tp lam mse yg same,we need some one to talk too and some one yg kte ase akn memahami kte
even kte lam ksusahan n snang....
once segala2nyer jadi baik...
hati berdebar3 mnunggu krana sendri boleh tahu yg ssuatu akn blaku...
1,2 hari lagi...
n semuanyer akn kmbali pada yg sediakala dulu...
segala2nyer jd bercanggah balik..
n sgala2nyer jd x kne...
ader ajer yg x kne,ader ajer yg x btol....
kenapa mesti sgala2nyer jd mcm 2 setiap ari...
nk ckap dah lali, knape aku akn mnagis n mnagis tiap kali seemua nie berlaku...
da lme...knape aku still xleh sesuaikn dr?
mgkin,kerana menginginkn smthng yg lebih baik berlaku...
tapiii...
bila?
tungu..tunguu,,,n tunggu..
every mint,every scond...
tp,xde progrss pon...
should i still waiting like b4 or juz give up?
tonite is da nite...
i cant go through it anymore...
mybe i should let it go,start new life without a person kol MAN........
ayat poyo!!

(_ _")






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...