+ i t o t l e w +

Sunday, March 14, 2010

tenyeh3!!!!



assalamualaikum bolggers..


waaa...penat3....
br jerp udah berhempas pulas memulas baju3 utk di sidaii..
hahaha...
keje ari nie yg udah di beresin...
citer ari nie stakat pkul 12.51 pm..

bangon ido,
tros p kat laptop yg smalaman x d off coz dwnload lagu..
mlas nk tgu smpi tertido terbongkang ats katil...
then tgok aper2 yg patot kat fb..
usha2 fb along, my bro...
layan kepale senget kwan die nk bli crocs rm20..
tah pape jerp..
name pn dah pelik..
hahaha...
ok3,da melalut jap..
huhu..
pas2 tnpa gsok g,
tanpa bsuh mke,
tanpa3..
aku pn p lah mmbsuh mtor...
aper ke mmpi pn aku xtaw lah kn...
menonong jerp p bwah bsuh mtor...
udoh bebenor mke time 2..
saper nk tgok aku udoh,hah time 2 amatlah ssuai..
org tua2 ckp,kalo nk cr calon isteri tgok mke die time bangon ido ek?
hah,lebey krg g2 lah...
pengakuan brani mati drp aku..
mke aku mmg n smemangnyer udoh time br bangon ido...
hahahahaah...





da 2jam tenyeh n tonyoh scoot aku p bsuh baju plak dah....
mmg mimpi lah aku nie...
dah udah bsuh bju p basuh dr sndri plak..
yg 2 wajib k..xde hukum mngatakn ianyer sunat atau haram...
weeee~
sesudahnyer aku p bsuh jeans yg aku ase dekat 10 helai aku peram lam bakul...
tp..
basuh gne mesin lah..
mau rabak tangan n jari jemari manis aku nie bsuh jeans 10 helai..
wawawawa...
abes lah aku nk kawen t nk tnjuk jari udoh lak..
huuu~
kerana kecantokan itu hak milik setiap insan...
ececece...
tgok,smpaikn slah eja...heheh..
da sudah...
2 jerp lah..
pagi yg dihabeskn ngan kegiatan bsuh mmbasuh..
kalo boley basuh kpala n otak..
mmg aku akn bsuh...
bg suci cket..
nie x, kotor jerp aku ase setiap mase...
ek?
hiiiiii~


wooopppsss....
dah pkul waper nie?
13.08pm...
nk kne pulun RA lak nie...
huhu x ske taw sbjek nie...
tawu laa aku nie pure matematician kn...
tp xyah lah bg sbjek yg its all about PROoooVING!!!
aaarghhhh..
smemangnyer sume dak2 kelas aku gila ngan sbjek nie...


tgoklah betapa brsepahnyer meja aku nie..
waa...


REAL ANALYSIS...
lecturer : Yusof Yaacob


:(


sunggoh real sbjek nie...
ok..
papaiii kwan3...
untuk ari nie..
salam sejahtera..


SENYUM SOKMO deh!!!





pesanan dr penaja ubt batuk cap ibu n bapa...
kerana senyum itu ade lah pengubat segala mcm jns msalah..
t ptg yaa post ceritera EMAS10' ek..
tungguu...
mcm ader org nk tgu jerp..
bollox wok lah ko nie yaa..


waalaikummussalam...






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...